POZYCJONOWANIE
Freelancer SEO - Pozycjonowanie stron
KIM Jestem?
Jestem freelancerem (po polsku wolnym strzelcem) – od ponad 5 lat prowadzę własną działalność gospodarczą i rozliczam się na podstawie faktur VAT. Pracuję na terenie okolic Poznania i osobiście obsługuję firmy z powiatu poznańskiego, znajdujące się w miejscowościach takich jak: Poznań, Luboń, Komorniki, Wiry, Plewiska, Puszczykowo, Mosina, Stęszew i Skórzewo. Ponadto oferuję swoje usługi klientom oraz partnerom w całej Polsce. W kontaktach z nimi chętnie posługuję się dowolnymi komunikatorami w formie np. wideokonferencji.
Współpracuję z lokalnymi mikro, małymi, średnimi firmami oraz przedstawicielami wolnych zawodów na zasadzie realizacji pojedynczych zleceń lub na podstawie stałej kooperacji.
Aktualnie utrzymuję stałą współpracę z ponad 50 firmami w zakresie m.in. projektowania i administrowania stron www, optymalizacji i pozycjonowania SEO.
CO OFERUJĘ I JAKIE KORZYŚCI Z TEGO ODNIESIESZ?
- Pozycjonowanie strony firmowej nawet od 300zł miesięcznie. Nie do wiary?
Tak, nawet z tak niskim budżetem, jestem w stanie Tobie pomóc , oferując najwyższej jakości usługi z zakresu projektowania, pozycjonowania i administrowania stron www. Zarobię na siebie i Twój biznes! Ostateczne ceny usług są zależne od wielu czynników między innymi od lokalizacji, branży oraz lokalnej konkurencji. - Różne strategie działania. Liczba fraz jest uzależniona od wybranej strategii. Możesz wybrać 10 bardzo konkurencyjnych fraz, które generują duży ruch na stronie lub 20-30 fraz mniej konkurencyjnych, które sumarycznie są w stanie wygenerować podobny ruch.
- Brak zobowiązań. Nie musimy wiązać się umową. Współpracuję na zasadzie przedpłaty na każdy kolejny miesiąc z osobna. To Ty stwierdzasz, czy efekt jest dla Ciebie zadowalający. Jeśli nie, to po prostu rezygnujesz, bez żadnych konsekwencji. To ja muszę się postarać, zadbać o to abyś chciał ze mną dalej współpracować i biorę ryzyko z tym związane „na siebie”. 🙂
- Mierzalne efekty działań. Jak możesz ocenić skuteczność i opłacalność mojej pracy? Dla mnie liczy się to, czy wzrosło zainteresowanie klientów Twoją firmą, produktami lub usługami. SEO ma generować telefony, kontakty oraz emaile potencjalnych kontrahentów. Ruch na stronie powinien rosnąć, coraz bardziej z miesiąca na miesiąc. Co miesiąc przedstawiam również szczegółowy raport dotyczący działań, wykonanej pracy, ruchu z wyszukiwarki itd.
- Indywidualne podejście. Nie podejmuje się każdego zlecenia. Muszę mieć pewność, że Twój budżet współgra z wymaganiami danej branży i wybranymi lokalizacjami. Zagwarantuje to nam obopólną satysfakcję. Nie podejmuje się SEO, które po kilku miesiącach może okazać się stratą budżetu. Dlatego możesz mieć pewność, że jeśli nawiążemy współpracę, oznacza to, że wierzę w sukces tej inwestycji.
PrzyKŁADOWE WYNIKI INNYCH KLIENTÓW
Na życzenie mogę udostępnić aktualne wyniki moich klientów jako dowód swoich kompetencji.
ZADZWOŃ DO MNIE!
Twój czas jest dla mnie ważny. W trakcie rozmowy telefonicznej będę mógł wstępnie ustalić, czy i w jakim zakresie mogę Ci pomóc.
NA POZYCJONOWANIE STRONY WWW MAJĄ WPŁYW 3 GŁÓWNE CZYNNIKI
1. Dodawanie linków przychodzących na zewnętrznych portalach oraz rozbudowanie linkowania wewnętrznego strony www.
2. Optymalizowanie już istniejących podstron witryny pod wybrane frazy i nasycenie frazami treści na każdej podstronie. Uwzględnienie aż 200 czynników rankingowych Google.
3. Dodatkowo prowadzenie bloga, dodawanie regularnie nowych, wartościowych, zoptymalizowanych wpisów z wybranymi frazami oraz dodawanie nowych tekstów ofertowych do strony www.
W skrócie: nalezy wybrać właściwe słowa kluczowe, dopasować podstrony do nich (jeśli nie ma takich podstron, to je stworzyć). następnie je zoptymalizować pod Google (jednorazowo, potem co 3 miesiące można robić audyt treści), a na koniec trzeba regularnie pozyskiwać linki zewnętrzne, a ich liczba oraz siła wynika z budżetu klienta. Regularne pozyskiwanie linków co miesiąc w odpowiednim budżecie.
UWZGLĘDNIAJĄC POWYŻSZE, W CENIE POZYCJONOWANIA OTRZYMASZ
• Badanie/dobór słów kluczowych.
• Optymalizacja strony www według wybranych fraz
• Dodawanie wartościowych wpisów na blog
• Dodawanie profesjonalnych tekstów ofertowych
• Dodawanie linków przychodzących do strony www
• Monitoring wybranych fraz za pomocą odpowiedniego programu
• Rozbudowany raport z wykonanych prac, na koniec każdego miesiąca.
• Liczba fraz jest dostosowana do danej branży. W niektórych, wystarczy pozycjonować 10, żeby odczuć różnicę, a w innej aż 30 fraz.
• Pozycjonowanie powinno trwać minimum 6 miesięcy, aby można było zaobserwować widoczne efekty działań SEO.
• To jak szybko odczujesz efekty zależy od wybranego przez Ciebie pakietu, liczby Twoich konkurentów, którzy również się pozycjonują oraz od wieku ich domen (czyli jak długo prowadzą swoje strony).
ZALECANY I optymalny czas trwania naszej współpracy
OPTYMALNY czas trwania naszej współpracy powinien wynosić minimum 5-6 miesięcy, abyś mógł poczuć pierwsze efekty. Wynika to tego, że w początkowej fazie, koszty na optymalizację strony www, konfigurację programów oraz wykupienie w tych programach pakietów usług pod konkretną stronę www, są po prostu wyższe. Jest to oczywiście moje zalecenie. Pierwsze efekty SEO są zazwyczaj widoczne po 2-3 miesiącach na łatwiejszych frazach. Im frazy są trudniejsze, tym czas oczekiwania na pozytywne zmiany się analogicznie wydłuża.
CO OFERUJĘ I JAKIE KORZYŚCI Z TEGO ODNIESIESZ?
OPTYMALNY czas trwania naszej współpracy wynosi minimum 6 miesięcy. Wynika to tego, że w początkowej fazie, koszty na optymalizację strony www, konfigurację programów oraz wykupienie w tych programach pakietów usług pod konkretną stronę www, są po prostu wyższe. Jest to oczywiście moje zalecenie. Pierwsze efekty SEO są zazwyczaj widoczne po 2-3 miesiącach na łatwiejszych frazach. Im frazy są trudniejsze, tym czas oczekiwania na pozytywne zmiany się analogicznie wydłuża.
KONTAKT
Jeszcze raz, serdecznie zapraszam do rozmowy telefonicznej lub wymiany sms / email / lub do kontaktu za pomocą social mediów oraz komunikatorów takich jak: Facebook / Messenger / WhatsApp. Zawsze jesteśmy w kontakcie i jestem do Twojej dyspozycji. Odpowiadam zazwyczaj w ciągu maksymalnie 1-2h.
NAjcześciej zadawane pytania klientów i moje odpowiedzi
1. Czy moja firma potrzebuje usług freelancera do SEO?
Tak, Twoja, jak i każda firma z pewnością powinna inwestować w SEO. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek oferuje sposób na zwiększenie ruchu bez płacenia za każde kliknięcie. Kiedy uruchamiasz reklamy PPC (z ang. Pay Per Click), płacisz za każdorazowe kliknięcie odbiorcy w reklamę, w efekcie czego zostaje on przekierowany do Twojej witryny za pomocą kanału Google Ads.
Natomiast jeśli Twoja witryna plasuje się na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach, ruch ten jest zasadniczo bezpłatny – w szczególności w porównaniu z PPC, czyli z ponoszeniem kosztów za kliknięcia.
Oczywiście, zajęcie wysokiej pozycji w rankingu przez witrynę wymaga pewnych inwestycji. Przede wszystkim należy zacząć od współpracy z dobrym specjalistą, który „zna się na rzeczy” i będzie w stanie pomóc Ci w tej kwestii. Dzięki zajęciu przez Twoją witrynę topowego miejsca w wyszukiwarce Google, jesteś w stanie dużo zyskać. Zwiększony ruch na stronie zapewni Ci ciągłość pozyskiwania nowych klientów, jednocześnie nie będzie się wiązał z ponoszeniem wysokich kosztów za kliknięcia. Dobre pozycje organiczne pozwolą Ci cieszyć się widocznością strony na pierwszych stronach wyszukiwarek przez 24h/7!
Należy pamiętać, że organiczne wyszukiwania odpowiadają za średnio 53% całkowitego, pozyskiwanego ruchu na stronach www. Jeśli zignorujesz wartość i potęgę SEO, Twoja konkurencja tylko na tym zyska. Bez względu na to, jaką jesteś firmą: czy prowadzisz działalność lokalną, prowadzisz sprzedaż online, czy jesteś przedsiębiorstwem globalnym, zdecydowanie musisz zwracać uwagę na swoją strategię pozycjonowania w sieci.
2. Na czym polega SEO?
SEO (ang. Search Engine Optimization) to proces optymalizacji witryny, który pozwala uzyskać wyższą, bardziej widoczną dla odbiorcy pozycję w wyszukiwarkach. Ale jak dokładnie działa SEO?
Zacznijmy od tego, że Google wykorzystuje ponad 200 czynników rankingowych, które pozwalają algorytmom wyszukiwarki oceniać witryny na podstawie trafności, wartości i autorytetu ich stron. Aby odnieść sukces w pozycjonowaniu strony, musisz upewnić się, że Twoje treści są jak najbardziej trafnym wynikiem dla określonego zapytania wyszukiwania, a Twoja witryna jest postrzegana jako godne zaufania źródło informacji.
3. Jak długo zajmuje uzyskanie pozycji w rankingu w Google?
Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Już dawno temu minęły czasy, kiedy od uruchomienia strony internetowej i optymalizacji tagów tytułowych, do odnotowania wysokich pozycji w wyszukiwarkach mijało zaledwie kilka dni. Obecnie, nie możesz uruchomić strony internetowej i oczekiwać, że z dnia na dzień będzie się wyświetlać ponad konkurencyjnymi zapytaniami. Do skutecznego SEO potrzeba czasu, musisz „wywalczyć sobie drogę na szczyt” w algorytmach Google i zapracować na to, by tam już pozostać, a dzięki temu pozyskiwać jak największą liczbę nowych potencjalnych klientów.
Statystycznie, dla wykwalifikowanego specjalisty od SEO, uzyskanie wysokich pozycji w rankingu Google dla Twojej witryny zajmuje od 6-12 miesięcy, w zależności od wybranej strategii oraz Twojego budżetu, który zamierzasz przeznaczyć na takie działania. Jeśli budżet pozwala na szybkie, agresywne działania, wyniki możesz już zaobserwować nawet po dwóch tygodniach. Ponadto umieszczenie w rankingu hasła lokalnego (np. hydraulik w [lokalizacja]) może zająć zaledwie kilka miesięcy, podczas gdy ranking nowej witryny internetowej dla np. terminu „laptopy” może zająć nawet całe lata.
4. Czy powinienem robić SEO, uruchamiać reklamy PPC, czy jedno i drugie?
Powyższe pytanie to bardzo popularny temat do debatowania – SEO kontra PPC.
W idealnych warunkach firma powinna zrównoważyć wiele kanałów marketingowych, aby uniknąć uzależnienia od jednego źródła ruchu (i konwersji). Niestety często, szczególnie w małych firmach, budżet jest ograniczony, a środkami należy rozsądnie dysponować, co czasem potrafi być sporym wyzwaniem.
Nawet w takim przypadku konieczne jest zrównoważenie długoterminowej strategii SEO z małą, ale ukierunkowaną kampanią PPC. Reasumując, jeśli firma posiada budżet rzędu np.1500zł, zalecam rozdzielenie go następująco: 900zł na SEO, a
600zł na kampanie reklamowe. Kampanie reklamowe pozwoliłyby pozyskiwać stałe konwersje w skali miesiąca, natomiast pozycjonowanie w końcu pozwoliłoby uwolnić się od konieczności przeznaczania środków na PPC. Działania te niewątpliwie pomogą zwiększyć zasięg oraz wzmocnić firmę.
Dzięki takiej strategii w momencie nagłego kryzysu (który może się przydarzyć nawet największym i prężnie działającym firmom), przedsiębiorstwa są zabezpieczone. W sytuacji wyłączenia dotychczasowej kampanii PPC np. Google Ads klienci dalej trafiają na stronę.
Należy zwrócić uwagę, że niektóre firmy są uzależnione tylko i wyłącznie od reklam Google Ads, które mogą im przynosić wielotysięczny obrót, niestety jednocześnie generując wielotysięczne koszty dla firmy. Wystarczy sobie wyobrazić sytuację, w której taka firma zmuszona jest do zakończenia promocji, tracąc tym samym cały stabilny przepływ gotówki w firmie.
5. Freelancer do pozycjonowania czy agencja SEO?
Szacuje się, że zatrudnienie ekspertów SEO z agencji może kosztować od 1000 do nawet 50 000 PLN miesięcznie. Natomiast stawki tych samych ekspertów, z podobnymi umiejętnościami i narzędziami mogą zaczynać się już od 500zł, jeśli nie są związani z żadną agencją (w przypadku freelancera SEO). Dlaczego więc opłaca się bardziej zatrudnić freelancera, i dlaczego koszt takich usług jest zdecydowanie bardziej zachęcający? Otóż agencje marketingowe często oddają ponad 10% zysku dla osób, które pozyskały klienta, dochodzą również dodatkowe koszty za utrzymanie i zarządzanie kampanią, oraz obserwowanie jej. Przy dużej ilości osób zatrudnionych w agencji obowiązują również pewnego rodzaje “hierarchie”, czyli z 1000zł które klient przeznacza na działania SEO, faktycznie wykorzystane jest zaledwie 300zł, a reszta trafia do osób z agencji. Nie brzmi to zachęcająco, prawda?
Ponadto bardzo często kontakt z agencjami jest na znacznie gorszym poziomie niż w przypadku freelancera, który zarządza tylko kilkoma klientami i ma czas na to, aby się w pełni skupić na danym projekcie oraz na indywidualnym podejściu do każdego z osobna.
6. Kim jest freelancer?
Freelancer to osoba prowadząca działalność na własny rachunek, samodzielnie zarządzając swoją pracą w czasie.
Oferuje ona usługi, często pracując dla wielu klientów jednocześnie.
Freelancerzy zwykle rozliczają się na podstawie wykonanej pracy lub projektu.
Chociaż freelancer nie jest oficjalnie zatrudniony przez inną firmę, może z nimi współpracować. Często zdarza się, że freelancerzy pracują jednocześnie nad kilkoma różnymi zadaniami lub projektami.
W branżach kreatywnych możemy znaleźć takie specjalizacje jak: projektowanie graficzne, copywriting, tworzenie stron internetowych lub SEO. Freelancerzy mogą pracować w niemal każdej branży usługowej.
Opinie o mnie
Adres
Ul. Wierzbowa 4a
62-030 Luboń
Formy kontaktu
Telefon i sms: +48 506 098 960
E-mail: piotr.jeziorny@gmail.com
Komunikatory: Messenger, What's up, Skype, Google Hangout, Zoom, Team viewer... Jeśli to mało, to chętnie skorzystam z Twojej propozycji:)
Spotkania osobiste: na terenie Poznania i okolic.
Godziny kontaktu
Od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-20:00
Sobota - 12:00 - 16:00
Niedziela – pilne sprawy i tylko dla stałych klientów:)
Copyright © Piotr Jeziorny "Freelancer007"
Obsługuję klientów z całej Polski oraz z najbliższych miejscowości: Poznań, Luboń, Puszczykowo, Mosina, Komorniki, Plewiska.
Projekt i wykonanie: Piotr Jeziorny