Google Map citations
Zależy Ci na tym, by dodatkowo zwiększyć widoczność i rozpoznawalność swojego biznesu w mapach Google? Dla obecnych i przyszłych klientów przygotowałem usługę Google map citations, która idealnie sprawdza się jako uzupełnienie działań w lokalnym pozycjonowaniu. Zdobądź autentyczne oznaczenia i polecenia na mapach Google i zwiększ wiarygodność swojego biznesu zarówno w oczach robotów wyszukiwarki, jak i prawdziwych użytkowników.
Google Maps citations – co to jest i jak Ci pomoże?
Google Maps citations to w najprostszych słowach oznaczenie Twojego biznesu na mapach Google wraz z referencjami. Taka opinia pojawia się w konkretnej lokalizacji na mapie (w określonym promieniu od siedziby) i zawiera szereg podstawowych informacji o firmie, m.in. nazwę, adres strony internetowej czy numer telefonu. Zasada jest prosta: im więcej oznaczeń będzie miał Twój lokalny biznes, tym lepsza będzie jego widoczność i wiarygodność dla potencjalnych klientów i robotów wyszukiwarki Google.
Można powiedzieć, że Google Maps citations to taki miks linków NAP (Name, Address, Phone Number) z opiniami o Twoim biznesie, które pojawiają się w mapach Google. Te pierwsze pomagają w pozycjonowaniu lokalnym i pozwalają zidentyfikować i znaleźć firmę, z kolei referencje z oznaczeniem zapewniają dodatkową “moc” pod kątem zwiększania autorytetu i pozycji strony w wynikach Google.
Oznaczenia w mapach Google odgrywają kluczową rolę w lokalnym SEO, w którym największe znaczenie mają właśnie lokalne wyniki wyszukiwania – skupione na konkretnym mieście i jego najbliższej okolicy. Połączenie dwóch działań, czyli pozycjonowania Twojej firmowej wizytówki Google Maps oraz oznaczania biznesu na mapach poprzez Google Maps citations pomoże Ci osiągnąć wyższe pozycje w lokalnych wynikach i dotrzeć do większej liczby klientów.
Jak wyglądają Google Maps Citations? Jakie elementy zawierają oznaczenia na mapach?
Oznaczenia poleceń na mapach Google składają się z następujących elementów:
- Nazwa firmy – odnosi się do nazwy przedsiębiorstwa wyświetlanej w mapach Google. Ważne jest, by nazwa była spójna we wszystkich źródłach internetowych. W ten sposób jest budowane i utrzymywane zaufanie do firmy wśród użytkowników oraz robotów wyszukiwarki.
- Krótki opis – krótka notka o Twojej firmie, zawierająca głównie lokalne słowa kluczowe z największym potencjałem pod kątem pozycjonowania.
- Adres siedziby – dokładna, fizyczna lokalizacja Twojej firmy.
- Numer telefonu – telefon firmowy, podobnie jak lokalizacja i nazwa firmy powinien być taki sam w obrębie różnych platform internetowych.
- Adres e-mail – firmowy adres kontaktowy.
- Nazwa strony internetowej – pełna nazwa witryny internetowej, pod którą działa Twoja firma.
- Dłuższy opis – to miejsce na nieco bardziej rozbudowany opis Twojego biznesu (ok. 750 znaków ze spacjami), w który mogą pojawić się informacje o historii firmy, jej pracownikach, poszczególnych usługach dostępnych w ofercie itd.
Zadbam o to, by oznaczenia Twojej firmy na mapach zawierały wszystkie niezbędne informacje o biznesie, a także odpowiednio dobrane frazy kluczowe z lokalizacją. Mogę przygotować nawet kilka/kilkanaście tysięcy takich referencji, w zależności od wybranego przez Ciebie budżetu. Więcej o tym przeczytasz w cenniku.
Dlaczego warto pozyskiwać lokalne oznaczenia biznesu w mapach Google?
Google Maps citations zapewniają korzyści na 3 głównych polach:
- Lokalne SEO/pozycjonowanie – Google traktuje oznaczenia na mapach jako bardzo ważny czynnik przy określaniu widoczności firmy w lokalnych wynikach wyszukiwania. Przygotuję oznaczenia dla Twojego biznesu, które będą maksymalnie dokładne i spójne, by zwiększyć szanse na uzyskanie wysokich pozycji w mapach Google.
- Rankigi Local Pack – firmy, które mają spójnie opracowane i odpowiednio zaznaczone referencje w mapach, mają też większe szanse na pojawienie się w tzw. lokalnych pakietach. To ta sekcja, która wyświetla się w Google w formie mapki z zaznaczonymi firmami lokalnymi.
- Zaufanie i wiarygodność – im więcej informacji o firmie będzie dostępnych w internecie (w tym w Google Maps), tym większe będzie zaufanie użytkowników do Twojego biznesu. To prosty sposób na budowanie wiarygodności i większe szanse na to, że potencjalni klienci faktycznie skorzystają z Twoich usług. Jeśli informacje będą mało precyzyjne, nieprawidłowe lub niespójne, możesz mieć trudności z uzyskaniem odpowiedniej widoczności i zaufania wśród użytkowników lokalnych.
Pamiętaj, że Google bardzo lubi zbierać dane dotyczące Twojej firmy. Im więcej tych danych znajduje, tym bardziej wiarygodny staje się Twój biznes i oferta. Jako wieloletni specjalista i praktyk w zakresie pozycjonowania lokalnego pomogę Ci zadbać o spójność tych informacji w mapach Google, ich widoczność oraz potencjał pod kątem przyciągania nowych klientów.
Co otrzymujesz w ramach mojej usługi Google Maps citations?
- idealne rozwiązanie dla małych i średnich biznesów lokalnych;
- zwiększenie zasięgu i popularności firmy w lokalnym obszarze;
- ręczne zgłoszenia z linkami;
- comiesięczne raporty przedstawiające wyniki.
Cennik Google Maps citations – Freelancer 007
I. 100 zł
- 7000 oznaczeń Twojej firmy w mapach Google;
- 30 linków prowadzących do Twojej strony;
- 10 kierunków;
- oznaczenia w promieniu 40 mil, czyli ok. 65 km od Twojej siedziby.
II. 300 zł
- 38 000 oznaczeń Twojej firmy w mapach Google;
- 80 linków prowadzających do Twojej strony;
- 15 kierunków;
- oznaczenia w promieniu 90 mil, czyli ok. 145 km od Twojej siedziby;
- profil linków zwrotnych.
III. 500 zł
- 80 000 oznaczeń Twojej firmy w mapach Google;
- 130 linków prowadzących do Twojej strony;
- 20 kierunków;
- oznaczenia w promieniu 120 mil, czyli ok. 193 km od Twojej siedziby;
- profil linków zwrotnych.
Jakie elementy zawierają oznaczenia na mapach?
Oznaczenia poleceń na mapach Google składają się z następujących elementów:
- Nazwa firmy – odnosi się do nazwy przedsiębiorstwa wyświetlanej w mapach Google. Ważne jest, by nazwa była spójna we wszystkich źródłach internetowych. W ten sposób jest budowane i utrzymywane zaufanie do firmy wśród użytkowników oraz robotów wyszukiwarki.
- Krótki opis – krótka notka o Twojej firmie, zawierająca głównie lokalne słowa kluczowe z największym potencjałem pod kątem pozycjonowania.
- Adres siedziby – dokładna, fizyczna lokalizacja Twojej firmy.
- Numer telefonu – telefon firmowy, podobnie jak lokalizacja i nazwa firmy powinien być taki sam w obrębie różnych platform internetowych.
- Adres e-mail – firmowy adres kontaktowy.
- Nazwa strony internetowej – pełna nazwa witryny internetowej, pod którą działa Twoja firma.
- Dłuższy opis – to miejsce na nieco bardziej rozbudowany opis Twojego biznesu (ok. 750 znaków ze spacjami), w który mogą pojawić się informacje o historii firmy, jej pracownikach, poszczególnych usługach dostępnych w ofercie itd.
Zadbam o to, by oznaczenia Twojej firmy na mapach zawierały wszystkie niezbędne informacje o biznesie, a także odpowiednio dobrane frazy kluczowe z lokalizacją. Mogę przygotować nawet kilka/kilkanaście tysięcy takich referencji, w zależności od wybranego przez Ciebie budżetu.
Wypełnij formularz, abym mógł przejść do realizacji zamówienia. Efekt, który uzyskasz będzie wyglądał podobnie do tego: CME Klinika Szczecin
Formularz do lokalnych poleceń / Google Maps Citations
Opinie o mnie
Adres
Ul. Wierzbowa 4a
62-030 Luboń
Formy kontaktu
Telefon i sms: +48 506 098 960
E-mail: piotr.jeziorny@gmail.com
Komunikatory: Messenger, What's up, Skype, Google Hangout, Zoom, Team viewer... Jeśli to mało, to chętnie skorzystam z Twojej propozycji:)
Spotkania osobiste: na terenie Poznania i okolic.
Godziny kontaktu
Od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-20:00
Sobota - 12:00 - 16:00
Niedziela – pilne sprawy i tylko dla stałych klientów:)
Copyright © Piotr Jeziorny "Freelancer007"
Obsługuję klientów z całej Polski oraz z najbliższych miejscowości: Poznań, Luboń, Puszczykowo, Mosina, Komorniki, Plewiska.
Projekt i wykonanie: Piotr Jeziorny