Eleganckie i profesjonalne strony internetowe szyte na miarę
506098960 piotr.jeziorny@gmail.com

Google Map citations

Zależy Ci na tym, by dodatkowo zwiększyć widoczność i rozpoznawalność swojego biznesu w mapach Google? Dla obecnych i przyszłych klientów przygotowałem usługę Google map citations, która idealnie sprawdza się jako uzupełnienie działań w lokalnym pozycjonowaniu. Zdobądź autentyczne oznaczenia i polecenia na mapach Google i zwiększ wiarygodność swojego biznesu zarówno w oczach robotów wyszukiwarki, jak i prawdziwych użytkowników.

Google Maps citations – co to jest i jak Ci pomoże?

Google Maps citations to w najprostszych słowach oznaczenie Twojego biznesu na mapach Google wraz z referencjami. Taka opinia pojawia się w konkretnej lokalizacji na mapie (w określonym promieniu od siedziby) i zawiera szereg podstawowych informacji o firmie, m.in. nazwę, adres strony internetowej czy numer telefonu. Zasada jest prosta: im więcej oznaczeń będzie miał Twój lokalny biznes, tym lepsza będzie jego widoczność i wiarygodność dla potencjalnych klientów i robotów wyszukiwarki Google.

Można powiedzieć, że Google Maps citations to taki miks linków NAP (Name, Address, Phone Number) z opiniami o Twoim biznesie, które pojawiają się w mapach Google. Te pierwsze pomagają w pozycjonowaniu lokalnym i pozwalają zidentyfikować i znaleźć firmę, z kolei referencje z oznaczeniem zapewniają dodatkową “moc” pod kątem zwiększania autorytetu i pozycji strony w wynikach Google. 

 Oznaczenia w mapach Google odgrywają kluczową rolę w lokalnym SEO, w którym największe znaczenie mają właśnie lokalne wyniki wyszukiwania – skupione na konkretnym mieście i jego najbliższej okolicy. Połączenie dwóch działań, czyli pozycjonowania Twojej firmowej wizytówki Google Maps oraz oznaczania biznesu na mapach poprzez Google Maps citations pomoże Ci osiągnąć wyższe pozycje w lokalnych wynikach i dotrzeć do większej liczby klientów. 

Jak wyglądają Google Maps Citations? Jakie elementy zawierają oznaczenia na mapach?

Oznaczenia poleceń na mapach Google składają się z następujących elementów:

  • Nazwa firmy – odnosi się do nazwy przedsiębiorstwa wyświetlanej w mapach Google. Ważne jest, by nazwa była spójna we wszystkich źródłach internetowych. W ten sposób jest budowane i utrzymywane zaufanie do firmy wśród użytkowników oraz robotów wyszukiwarki. 
  • Krótki opis – krótka notka o Twojej firmie, zawierająca głównie lokalne słowa kluczowe z największym potencjałem pod kątem pozycjonowania. 
  • Adres siedziby – dokładna, fizyczna lokalizacja Twojej firmy. 
  • Numer telefonu – telefon firmowy, podobnie jak lokalizacja i nazwa firmy powinien być taki sam w obrębie różnych platform internetowych. 
  • Adres e-mail – firmowy adres kontaktowy. 
  • Nazwa strony internetowej – pełna nazwa witryny internetowej, pod którą działa Twoja firma. 
  • Dłuższy opis – to miejsce na nieco bardziej rozbudowany opis Twojego biznesu (ok. 750 znaków ze spacjami), w który mogą pojawić się informacje o historii firmy, jej pracownikach, poszczególnych usługach dostępnych w ofercie itd. 

Zadbam o to, by oznaczenia Twojej firmy na mapach zawierały wszystkie niezbędne informacje o biznesie, a także odpowiednio dobrane frazy kluczowe z lokalizacją. Mogę przygotować nawet kilka/kilkanaście tysięcy takich referencji, w zależności od wybranego przez Ciebie budżetu. Więcej o tym przeczytasz w cenniku. 

Dlaczego warto pozyskiwać lokalne oznaczenia biznesu w mapach Google?

Google Maps citations zapewniają korzyści na 3 głównych polach:

  1. Lokalne SEO/pozycjonowanie – Google traktuje oznaczenia na mapach jako bardzo ważny czynnik przy określaniu widoczności firmy w lokalnych wynikach wyszukiwania. Przygotuję oznaczenia dla Twojego biznesu, które będą maksymalnie dokładne i spójne, by zwiększyć szanse na uzyskanie wysokich pozycji w mapach Google. 
  2. Rankigi Local Pack – firmy, które mają spójnie opracowane i odpowiednio zaznaczone referencje w mapach, mają też większe szanse na pojawienie się w tzw. lokalnych pakietach. To ta sekcja, która wyświetla się w Google w formie mapki z zaznaczonymi firmami lokalnymi. 
  3. Zaufanie i wiarygodność – im więcej informacji o firmie będzie dostępnych w internecie (w tym w Google Maps), tym większe będzie zaufanie użytkowników do Twojego biznesu. To prosty sposób na budowanie wiarygodności i większe szanse na to, że potencjalni klienci faktycznie skorzystają z Twoich usług. Jeśli informacje będą mało precyzyjne, nieprawidłowe lub niespójne, możesz mieć trudności z uzyskaniem odpowiedniej widoczności i zaufania wśród użytkowników lokalnych. 

Pamiętaj, że Google bardzo lubi zbierać dane dotyczące Twojej firmy. Im więcej tych danych znajduje, tym bardziej wiarygodny staje się Twój biznes i oferta. Jako wieloletni specjalista i praktyk w zakresie pozycjonowania lokalnego pomogę Ci zadbać o spójność tych informacji w mapach Google, ich widoczność oraz potencjał pod kątem przyciągania nowych klientów. 

Co otrzymujesz w ramach mojej usługi Google Maps citations?

  • idealne rozwiązanie dla małych i średnich biznesów lokalnych;
  • zwiększenie zasięgu i popularności firmy w lokalnym obszarze;
  • ręczne zgłoszenia z linkami;
  • comiesięczne raporty przedstawiające wyniki.

 

Cennik Google Maps citations – Freelancer 007

I. 100 zł

  • 7000 oznaczeń Twojej firmy w mapach Google;
  • 30 linków prowadzących do Twojej strony;
  • 10 kierunków;
  • oznaczenia w promieniu 40 mil, czyli ok. 65 km od Twojej siedziby.

II. 300 zł

    • 38 000 oznaczeń Twojej firmy w mapach Google;
    • 80 linków prowadzających do Twojej strony;
    • 15 kierunków;
    • oznaczenia w promieniu 90 mil, czyli ok. 145 km od Twojej siedziby;
    • profil linków zwrotnych.

    III. 500 zł

        • 80 000 oznaczeń Twojej firmy w mapach Google;
        • 130 linków prowadzących do Twojej strony;
        • 20 kierunków;
        • oznaczenia w promieniu 120 mil, czyli ok. 193 km od Twojej siedziby;
        • profil linków zwrotnych.

         

        FAQ – usuwanie wirusów ze stron WordPress

        1. Usuwanie wirusów WordPress – dlaczego lepiej z tym nie czekać

        Wirusy, niebezpieczne skrypty i oprogramowanie typu malware mogą wyrządzić poważne szkody Twojej stronie na WordPressie, dlatego tutaj liczy się czas. Ważna jest szybka reakcja specjalisty, który zajmuje się opieką nad stronami i usuwaniem zagrożeń internetowych. Nie warto robić tego na własną rękę, jeśli nie masz odpowiedniej wiedzy i doświadczenia.

        Twoja strona została zainfekowana wirusem? Sprawdź, co może się wydarzyć, jeśli to zlekceważysz i nie zareagujesz odpowiednio szybko:

        • Stracisz klientów – zawirusowana strona często zawiera przekierowania do innych serwisów i portali. Użytkownicy będą rozproszeni i zaczną przechodzić na zewnętrzne portale. Ostatecznie nie trafią na Twoją ofertę i nie dokonają konwersji. To oznacza dla Ciebie mniejsze zyski. 
        • Twoja strona zaliczy spadki w Google i pojawi się na czarnej liście – strona może zupełnie zniknąć z wyników wyszukiwania z powodu wykrycia oprogramowania malware. W najlepszym wypadku zauważalnie spadnie w wynikach wyszukiwania. Mniejsza widoczność w Google to mniejsze zainteresowanie Twoimi usługami lub produktami. 
        • Utracisz budowane zaufanie i reputację – użytkownicy trafiający na Twoją stronę narażeni są na kradzież swoich danych, instalując złośliwe oprogramowanie. Co więcej, mogą być odsyłani do spamerskich stron phishingowych wyłudzających wrażliwe dane, np. dostępy do kont bankowych. Jeśli zorientują się, że problemy zaczęły się na Twojej stronie, trudno będzie odzyskać ich zaufanie i zachęcić do ponownych odwiedzin – nawet jeśli strona będzie już odwirusowana. 
        • Narazisz się na kłopoty natury prawnej – opisane wyżej problemy z wyłudzaniem informacji o użytkownikach mogą zakończyć się poważnymi konsekwencjami prawnymi. To wiąże się z wysokimi kosztami i mnóstwem stresu. Pamiętaj, że możesz tego uniknąć. 

        2. Jakie są objawy wirusów na stronie WordPress

        Złośliwe oprogramowanie i infekcje typu malware zagrażają ogólnemu bezpieczeństwu stron na WordPressie. Mogą też dawać różne objawy. Jeśli zauważysz cokolwiek z poniższej listy, bądź czujny/a – Twoja strona internetowa prawdopodobnie została zainfekowana:

        • strona wczytuje się i działa wolniej niż zwykle, pojawiają się różne błędy;
        • wyświetlają się na niej dziwne napisy, reklamy, zakładki czy powiadomienia;
        • strona przekierowuje użytkowników do innych, podejrzanie wyglądających witryn;
        • zawirusowana strona rozsyła spam;
        • po otwarciu strony pojawia się prośba o instalację dziwnego oprogramowania;
        • w wynikach wyszukiwania wyświetlają się spamerskie podstrony, często w dziwnych językach;
        • pojawienie się białego ekranu na stronie;
        • przeglądarka internetowa informuje o niebezpiecznej zawartości strony;
        • strona została zablokowana przez Google i oznaczona jako niebezpieczna dla użytkownika;
        • hosting blokuje Twoją stronę www.

        Podejrzewasz, że Twoja strona jest zawirusowana? Skontaktuj się ze mną jak najszybciej – jestem doświadczonym specjalistą w zakresie administracji i bezpieczeństwa WordPressa. Wiem, co trzeba zrobić, by przywrócić witrynę do normalnego stanu i zabezpieczyć ją na wypadek kolejnych ataków. 

        3. Dlaczego Twoja strona internetowa została zaatakowana

        Osobiście wolałbym, aby usuwanie wirusów WordPress odbywało się jak najrzadziej. Jednak rzeczywistość jest inna – Google blokuje nawet kilkadziesiąt tysięcy stron tygodniowo z powodu zainfekowania złośliwym oprogramowaniem. Niestety Tobie również może się to przytrafić. 

        Dlaczego dochodzi do takich ataków? Sprawdź najczęstsze przyczyny włamań na strony WordPress:

        • zawirusowany komputer;
        • wyciek danych do logowania na konto FTP;
        • instalacja i korzystanie z podejrzanych wtyczek do WordPressa, pochodzących z niesprawdzonych źródeł;
        • współdzielony hosting;
        • używanie zbyt prostego hasła administratora oraz loginu do panelu administracyjnego WP;
        • niewykonywanie aktualizacji wtyczek, co może doprowadzić do powstania luk w zabezpieczeniach systemowych.

        Cel ataków WordPress jest zwykle bardzo podobny, niezależnie od konkretnego przypadku – hakerzy szukają korzyści ekonomicznych i chcą nielegalnie zarobić. Dlatego mogą próbować “przejąć” zawartość Twojego komputera i żądać za to okupu, np. poprzez oprogramowanie ransomware (które możesz przypadkowo zainstalować). Mogą też wykraść/wyłudzić ważne dane, albo próbować handlować pod Twoją domeną. 

        4. Wycena usunięcia wirusów ze strony WordPress – ile to kosztuje? 

        XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

        Opinie o mnie

        Są to opinie moich klientów z którymi współpracuję do tej pory.

        Adres

        Piotr Jeziorny - Freelancer
        Ul. Wierzbowa 4a
        62-030 Luboń
        w

        Formy kontaktu

        Telefon i sms: +48 506 098 960
        E-mail: piotr.jeziorny@gmail.com
        Komunikatory: Messenger, What's up, Skype, Google Hangout, Zoom, Team viewer... Jeśli to mało, to chętnie skorzystam z Twojej propozycji:)
        Spotkania osobiste: na terenie Poznania i okolic.

        }

        Godziny kontaktu

        Od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-20:00
        Sobota - 12:00 - 16:00
        Niedziela – pilne sprawy i tylko dla stałych klientów:)

        Copyright © Piotr Jeziorny "Freelancer007"

        Obsługuję klientów z całej Polski oraz z najbliższych miejscowości: Poznań, Luboń, Puszczykowo, Mosina, Komorniki, Plewiska.