Eleganckie i profesjonalne strony internetowe szyte na miarę
506098960 piotr.jeziorny@gmail.com

BLOG

Dobry LANDING PAGE, czyli jak zwiększyć konwersję

Dobry LANDING PAGE, czyli jak zwiększyć konwersję

Dobry LANDING PAGE, czyli jak zwiększyć konwersję   Po wielu moich doświadczeniach z kreacją i wdrożeniem rozmaitych landing pages, postanowiłem podzielić się opiniami na temat dobrych zasad projektowania tego typu witryn internetowych. Piszę w tym miejscu o tym,...

Kilka ważnych pojęć dotyczących stron www

Kilka ważnych pojęć dotyczących stron www

Kilka ważnych pojęć dotyczących stron www   Mam świadomość, że dla wielu czytelników, a także moich klientów niektóre sformułowania wciąż są trudne do przyswojenia i jasnego zdefiniowania. Mimo starań, aby moja oferta była napisana w sposób jak najbardziej...

Pozycjonowanie lokalne – czym jest i jak się do niego zabrać?

Pozycjonowanie lokalne – czym jest i jak się do niego zabrać?

Dlaczego warto być obecnym w wynikach wyszukiwania na lokalne frazy?   Dlaczego warto być obecnym w wynikach wyszukiwania na lokalne frazy? - STATYSTYKI 88% użytkowników smartfonów i 84% użytkowników tabletów wykonuje wyszukania fraz związanych z...

Dlaczego treści na stronie powinny być unikalne?

Dlaczego treści na stronie powinny być unikalne?

Dlaczego treści na stronie powinny być unikalne?   Dlaczego warto mieć na swojej stronie wyłacznie unikalne treści?   pozytywny wpływ na użyteczność naszej strony dla szukających wartosciowych informacji internautów; ważnym elementem są kary prawne związane...

Jaki jest koszt strony www?

Jaki jest koszt strony www?

Jaki jest koszt strony www?   Masz firmę i myślisz o stworzeniu strony www, ale kompletnie nie wiesz ile może Cię taka inwestycja wynieść? Strona może być tania i szybko wykonana lub profesjonalna, dopracowana i nieco droższa. Jakość ma swoją cenę. Ile kosztuje...

Content Marketing – kilka podstaw

Content Marketing - kilka podstaw   Content marketing to taki rodzaj strategii marketingowej, który bazuje na treści. Dzięki publikacji atrakcyjnych, rzeczowych oraz wartościowych treści możemy pozyskać zaufanie potencjalnego klienta....

Psychologia kolorów cz.2 – Zasady doboru kolorów

Psychologia kolorów cz.2 - Zasady doboru kolorów   Koncepcja koła kolorów została utworzona już XVIII wieku. Cały pomysł polegał na tym, że każdy stopień z 360 stopni mam przypisany konkretny odcień, barwę kolorystyczną. Dzięki temu na...