Eleganckie i profesjonalne strony internetowe szyte na miarę
506098960 piotr.jeziorny@gmail.com

BLOG

Dlaczego warto być obecnym w wynikach wyszukiwania na lokalne frazy?


 

Dlaczego warto być obecnym w wynikach wyszukiwania na lokalne frazy? – STATYSTYKI

  • 88% użytkowników smartfonów i 84% użytkowników tabletów wykonuje wyszukania fraz związanych z ——–>  lokalnymi biznesami
  • 78% użytkowników poszukujących lokalnych usług dokonalo zakupu w późniejszym czasie
  • 56% badanych podczas podróży szukało w internecie —–>  lokalnych usług

Czego najczęściej szukają użytkownicy przy poszukiwaniu lokalnych usług:
Z użyciem komputerów najczęściej szukamy:

»24% – restauracje   »23% – sklepy   » 21% – usługi   »11% – zdrowie i fitness   »13% – rozrywka   »4% – podróże   »3% – usługi finansowe

Z użyciem smarfonów najczęściej szukamy:

»30% – restauracje   »28% – sklepy   »21% – usługi   »4% – zdrowie   »5% – rozrywka   »8% – podróże   »4% – usługi finansowe

 

Źródła danych statystycznych:
http://searchengineland.com/study-78-percent-local-mobile-searches-result-offline-purchases-188660
http://searchengineland.com/research-56-percent-go-searches-carry-local-intent-190655

 

Chcesz pozycjonować się lokalnie? Na co warto zwrócić uwagę?

Pozycjonowanie lokalne nie różni się kolosalnie od pozycjonowania tradycyjnego. Do najważniejszych czynników należą  ⇒odpowiednia optymalizacja strony ⇒linki do niej prowadzące.  Niemniej jednak istnie pewna grupa czynników i specyficznych technik, które są zarezerwowane dla pozycjonowania lokalnego.

1.Konto Google Moja Firma

Usługa Google Moja Firma służy do założenia wizytówki firmy. Stworzenie wizytówki jest bezpłatne. Dodajemy nazwę firmy, dane kontaktowe i adresowe, zdjecią. Niezbędne jest posiadanie konta gmail. Weryfikacja właściciela konta odbywa się za pośrednictwem połaczenia telefonicznego, smsa lub pocztówki wysłanej na podany adres.

2.Zgodność danych teleadresowych

Kluczowym czynnikiem, który wpływa na pozycjonowanie lokalne jest występowanie we wszystkich miejsach tego samego zestawu danych teleadresowych ⇒nazwy firmy ⇒adresu ⇒numeru telefon). Dzięki zgodności tych danych, algorytm wyszukiwania uzna naszą firmę za wiarygodną. W przypadku zmiany adresu lub numeru telefonu należę pamiętać o ich szybkiej aktializacji.

3.Występowanie danych teleadresowych na innych stronach

Warto aby Twoja firma pojawiła się w wielu miesjcach w sieci zgodnych z Twoją  branżą. Dzięki temu stanie się dla algorytmu jeszcze bardziej wiarygodna.
Adresy stron, na których warto dodać dane teleadresowe swojej firmy:  ⇒http://panoramafirm.pl/ ⇒http://www.firmy.net/ ⇒http://www.pkt.pl/

4.Odpowiednia optymalizacja on-site

Bez prawidłowej optymalizacji strony ciężko uzyskać Topowe pozycje na rynku lokalnym. W przypadku pozycjonowania lokalnego, w szczególny sposób warto zadbać o:
⇒umieszczenie nazwy miasta w tagach title ⇒umieszczenie nazwy miasta w meta opisach   ⇒umieszczenie nazwy miasta w nagłówkach H1  ⇒umieszczcenie nazwy miasta w treści strony ⇒odanie pełnego adresu i telefonu do firmy na stronie

5.Zadbaj o linki z lokalnych stron

Tak jak w przypadku pozycjonowania tradycyjnego, tak i przy pozycjonowaniu lokalnym najważniejszym czynnikiem wciąż pozostaną linki prowadzące do strony. Prowadząc lokalny biznes dobrze będzie postarać się o linki ze stron o charakterze lokalnym  ⇒serwis z wiadomościami z Twojego miasta ⇒oficjalny serwis miasta ⇒strona tematyczna związana z danym miastem.

 

 


Czym na co dzień zajmuje się Grafik Freelancer Piotr Jeziorny? Działam w trzech kluczowych obszarach, wśród nich zajmuję się miedzy innymi:

  1. Tworzeniem stron internetowych – Projektowaniem profesjonalnych strony www. Budowaniem nowoczesnych strony www. Aktywnie działam na terenie województwa wielkopolskiego, w miastach: Poznań, Warszawa, Łódź, Bydgoszcz, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski, Luboń, Komorniki, Mosina, Puszczykowo, Stęszew, Skórzewo, Dąbrówka.
  2. Pozycjonuję strony internetowe na rynku lokalnym i ogólnopolskim – Optymalizuję strony www. Tworzę strategię link building. Specjalizuję się w skutecznym pozycjonowaniu stron www. Sprawdź moją ofertę taniego pozycjonowania. Aktywnie działam na terenie województwa wielkopolskiego, w miastach: Warszawa, Łódź, Bydgoszcz, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski, Poznań,  Luboń, Komorniki, Mosina, Puszczykowo, Stęszew, Skórzewo, Dąbrówka.
  3. Projektowaniem materiałów graficznych. Dla Twojej firmy stworzę identyfikację wizualną: zaprojektuję LOGO, wybiorę i przerobię najbardziej odpowiednie zdjęcia. Wykonam projekt wizytówki, ulotki, folderów, banerów i gadżetów reklamowych Zadbam abyś się wyróżniał wśród konkurencji. Znajdziesz mnie na terenie województwa wielkopolskiego, w miastach: Warszawa, Łódź, Bydgoszcz, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski, Poznań, Luboń, Komorniki, Mosina, Puszczykowo, Stęszew, Skórzewo, Dąbrówka. Sprawdź moją ofertę jeszcze dziś!