BLOG
W jaki sposób najefektywniej reklamować swoją firmę?
Rynek jest niezwykle konkurencyjny. Większość branż, aby utrzymać się na powierzchni musi w sposób ciągły inwestować w reklamę oraz marketing. O czym należy pamiętać, aby nasze inwestycje nie były tylko zbędnymi kosztami, nie generującymi odpowiednich dla nas zysków?
Zanim zaczniemy się reklamować musimy ustalić kilka kwestii:
- Jaka jest grupa docelowa dla naszego produktu/usługi?
- Jaki jest przedział wiekowy naszych konsumentów?
- Gdzie przebywają nasi konsumenci?
- W przekaz najefektywniej trafi do naszych konsumentów?
- W jaki sposób naszych klientów pozyskuje konkurencja?
FORMY REKLAMY:
REKLAMA INTERNETOWA
To niewątpliwie najbardziej efektywny, szybki, o dużym zasięgu, stosunkowo tani sposób reklamowania swojej marki bez ograniczenia terytorialnego.
Przykładami reklamy internetowej są między innymi: Strony internetowe, Sklepy online, Google AdWords, Kampanie banerowe, Kampanie e-mailowe, Reklamy w serwisach, Katalogi stron, Newslettery, Marketing społecznościowy.
CONTENT MARKETING
To element reklamy internetowej skupiony na treści. Dzięki wartościowej treści/contencie stawiamy się na pozycji eksperta/fachowca w danej dziedzinie dając tym samym konsumentowi wartościowe porady, informacje oraz wiedzę, promując przy tym nasz produkt/usługę
Przykładami wykorzystania reklamy treści są między innymi:Blogi, Artykuły sponsorowane, Ikonografiki, Biuletyny.
REKLAMA DRUKOWANA
Reklama powszechna, również skuteczna. Dobra przy promocji produktów wśród osób nie korzystających w znacznym stopniu z internetu lub mediów społecznościowych.
Przykładami reklamy drukowanej są między innymi: Wizytówki, Ulotki, Plakaty, Katalogi, Rollupy, Bilbordy, Reklamy w prasie, Oklejanie samochodów.
ODZIEŻ REKLAMOWA/GADŻETY REKLAMOWE
Zarówno odzież, jak i gadżety reklamowe przypominają konsumentowi o naszej firmie. Są praktyczne, funkcjonalne oraz dobrze się kojarzą.
Wśród nich znajdziemy Bluzy, Koszulki, Kurtki, Czapki, Szaliki, Zegarki, Kubki, Breloczki, Maskotki, Pendive-y, Parasole.
Reklama powinna być:
- spójna z wartościami naszej firmy,
- przemyślana,
- przeanalizowana,
- przetestowana,
- oceniona pod względem skuteczności.
Szukasz firmy, która w profesjonalny sposób zadba o Twój e-marketing? Świetnie trafiłeś!
Sprawdź naszą ofertę! – FREELANCER PIOTR JEZIORNY
FREELANCER007 Luboń, Mosina, Komorniki, Skórzewo, Plewiska, Puszczykowo, Stęszew, Poznań, Warszawa, Łódź, Bydgoszcz, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski,