Eleganckie i profesjonalne strony internetowe szyte na miarę
506098960 piotr.jeziorny@gmail.com

BLOG

W jaki sposób najefektywniej reklamować swoją firmę?


 

Rynek jest niezwykle konkurencyjny. Większość branż, aby utrzymać się na powierzchni musi w sposób ciągły inwestować w reklamę oraz marketing. O czym należy pamiętać, aby nasze inwestycje nie były tylko zbędnymi kosztami, nie generującymi odpowiednich dla nas zysków?

 

Zanim zaczniemy się reklamować musimy ustalić kilka kwestii:

  • Jaka jest grupa docelowa dla naszego produktu/usługi?
  • Jaki jest przedział wiekowy naszych konsumentów?
  • Gdzie przebywają nasi konsumenci?
  • W przekaz najefektywniej trafi do naszych konsumentów?
  • W jaki sposób naszych klientów pozyskuje konkurencja?

 

FORMY REKLAMY:

 

REKLAMA INTERNETOWA

To niewątpliwie najbardziej efektywny, szybki, o dużym zasięgu, stosunkowo tani sposób reklamowania swojej marki bez ograniczenia terytorialnego.
Przykładami reklamy internetowej są między innymi: Strony internetowe, Sklepy online, Google AdWords, Kampanie banerowe, Kampanie e-mailowe, Reklamy w serwisach, Katalogi stron, Newslettery, Marketing społecznościowy.

 

CONTENT MARKETING

To element reklamy internetowej skupiony na treści. Dzięki wartościowej treści/contencie stawiamy się na pozycji eksperta/fachowca w danej dziedzinie dając tym samym konsumentowi wartościowe porady, informacje oraz wiedzę, promując przy tym nasz produkt/usługę
Przykładami wykorzystania reklamy treści są między innymi:Blogi, Artykuły sponsorowane, Ikonografiki, Biuletyny.

 

REKLAMA DRUKOWANA

Reklama powszechna, również skuteczna. Dobra przy promocji produktów wśród osób nie korzystających w znacznym stopniu z internetu lub mediów społecznościowych.
Przykładami reklamy drukowanej są między innymi: Wizytówki, Ulotki, Plakaty, Katalogi, Rollupy, Bilbordy, Reklamy w prasie, Oklejanie samochodów.

 

ODZIEŻ REKLAMOWA/GADŻETY REKLAMOWE

Zarówno odzież, jak i gadżety reklamowe przypominają konsumentowi o naszej firmie. Są praktyczne, funkcjonalne oraz dobrze się kojarzą.
Wśród nich znajdziemy Bluzy, Koszulki, Kurtki, Czapki, Szaliki, Zegarki, Kubki, Breloczki, Maskotki, Pendive-y, Parasole.

 

Reklama powinna być:

  • spójna z wartościami naszej firmy,
  • przemyślana,
  • przeanalizowana,
  • przetestowana,
  • oceniona pod względem skuteczności.

 

Szukasz  firmy, która w profesjonalny sposób zadba o Twój e-marketing? Świetnie trafiłeś!

Sprawdź naszą ofertę! – FREELANCER PIOTR JEZIORNY

 

FREELANCER007 Luboń, Mosina, Komorniki, Skórzewo, Plewiska, Puszczykowo, Stęszew, Poznań, Warszawa, Łódź, Bydgoszcz, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski,