Eleganckie i profesjonalne strony internetowe szyte na miarę
506098960 piotr.jeziorny@gmail.com

BLOG

SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON WWW

Jak tworzyć skuteczne opisy produktów?


 

Każdy użytkownik odwiedzając sklep internetowy zwraca uwagę na kilka istotnych elementów. Mowa tu m.in. o jej wyglądzie, o sposobie nawigacji po sklepie nawet o szybkości jej ładowania. Jednak najważniejszy element na użytkownika w każdym sklepie internetowym to opis produktu. To on decyduje przede wszystkim o decyzji użytkownika o zakupie produktu. Dlatego tak ważne jest, aby opisy produktów były tworzone z należytą starannością.

Unikalność treści

Dziś pozycjonowanie stron internetowych oparte jest przede wszystkim na treści. Tak jest również w przypadku sklepów internetowych. Najważniejsze jest, aby wszelkie teksty umieszczane na stronie internetowej były unikalne. To niezwykle ważne zwłaszcza jeśli chodzi o sklep internetowy i opisy produktów. W przypadku dużych i rozbudowanych sklepów opisów produktów jest bardzo wiele. Pamiętać zatem należy o tym, aby nigdy nie były one kopiowane. Każdy produkt powinien posiadać własny i unikalny opis. SEO copywriting ma zatem tu kluczowe znaczenie. Oczywiście takie pozycjonowanie to nie jest tanim pozycjonowaniem. Jednak inwestycja w wartościowe i unikalne treści to inwestycja, która zawsze zwróci się z nawiązką.

Poprawność językowa

Tworząc opisy produktów nie można zapomnieć o poprawności językowej. Trudno sobie wyobrazić profesjonalne SEO z błędami w publikowanych treściach. Jest to nie tylko nieprofesjonalne, ale także wpływa negatywnie na decyzje zakupowe klientów. Jednak mówiąc o poprawności nie ma się na myśli jedynie poprawności językowej. Ważna jest także sama forma komunikacji z potencjalnym klientem. Opisy produktów powinny być pisane w miarę obiektywne. Zbytnie wychwalanie produktów i opisywanie ich niezliczonej ilości zalet może wywołać efekt wręcz odwrotny do oczekiwanego. Takie opisy produktów mogą zacząć budzić wątpliwości wśród potencjalnych klientów co do ich wiarygodności.

Język korzyści

Profesjonalne SEO w sklepie internetowym w dużej mierze opiera się na stosowaniu języka korzyści. Innymi słowy, opisy produktów tworzone powinny być w taki sposób, aby klient widział konkretne korzyści jakie odnieście z zakupu konkretnego produktu. Można ogólnie powiedzieć, iż opis produktu powinien odpowiadać potencjalnemu klientowi na pytanie co będzie miał z tego, że go kupi.

Opisy produktów a wyszukiwarka

Posiadając sklep internetowy nie można zapomnieć o tym, jak ważna jest optymalizacja strony www. Sklep musi być tak zbudowany, aby był dostosowany pod kątem wyszukiwarki internetowej. Ma to ogromne znaczenie. Klienci wszelkie informacji o firmach i produktach poszukują poprzez wyszukiwarkę. Dlatego zadbać należy poprzez skuteczną optymalizację o jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.

 

 


Czym na co dzień zajmuje się Grafik Freelancer Piotr Jeziorny? Działam w trzech kluczowych obszarach, wśród nich zajmuję się miedzy innymi:

  1. Tworzeniem stron internetowych – Projektowaniem profesjonalnych strony www. Budowaniem nowoczesnych strony www. Aktywnie działam na terenie województwa wielkopolskiego, w miastach: Poznań, Warszawa, Łódź, Bydgoszcz, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski, Luboń, Komorniki, Mosina, Puszczykowo, Stęszew, Skórzewo, Dąbrówka.
  2. Pozycjonuję strony internetowe na rynku lokalnym i ogólnopolskim – Optymalizuję strony www. Tworzę strategię link building. Specjalizuję się w skutecznym pozycjonowaniu stron www. Sprawdź moją ofertę taniego pozycjonowania. Aktywnie działam na terenie województwa wielkopolskiego, w miastach: Warszawa, Łódź, Bydgoszcz, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski, Poznań,  Luboń, Komorniki, Mosina, Puszczykowo, Stęszew, Skórzewo, Dąbrówka.
  3. Projektowaniem materiałów graficznych. Dla Twojej firmy stworzę identyfikację wizualną: zaprojektuję LOGO, wybiorę i przerobię najbardziej odpowiednie zdjęcia. Wykonam projekt wizytówki, ulotki, folderów, banerów i gadżetów reklamowych Zadbam abyś się wyróżniał wśród konkurencji. Znajdziesz mnie na terenie województwa wielkopolskiego, w miastach: Warszawa, Łódź, Bydgoszcz, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski, Poznań, Luboń, Komorniki, Mosina, Puszczykowo, Stęszew, Skórzewo, Dąbrówka. Sprawdź moją ofertę jeszcze dziś!