BLOG
Content Marketing – kilka podstaw
Content marketing to taki rodzaj strategii marketingowej, który bazuje na treści. Dzięki publikacji atrakcyjnych, rzeczowych oraz wartościowych treści możemy pozyskać zaufanie potencjalnego klienta. Publikacja treści odbywa się za pomocą kilku różnorodnych metod oraz środków przekazu. W zależności od tematyki możemy docierać do ogólnej lub mocno spersonalizowanej grupy odbiorców. Nasz jednostronny przekaz buduje stabilne, mocne oraz długofalowe relacje poprzez zaangażowanie i zaufanie.
Co możemy zaliczyć do strategii content marketingu?
- wszelkiego rodzaju poradniki;
- tematyczne artykuły sponsorowane;
- spersonalizowane ebooki;
- rzeczowe oraz wiarygodne artykuły eksperckie;
- filmiki video;
- szkoleniowe webinary;
- oryginalne oraz inspirujące ikonografiki.
Dobry content to doskonałe narzędzie ułatwiające późniejsze pozycjonowanie organiczne strony w wyszukiwarce. Wysokiej jakości tekst to zarówno dobra promocja marki wśród klientów. Jak i wartość w “oczach” Google.
Czym na co dzień zajmuje się Freelancer Piotr Jeziorny? Działam w dwóch kluczowych obszarach, wśród nich zajmuję się miedzy innymi:
- Tworzeniem stron internetowych – Projektowaniem profesjonalnych strony www. Budowaniem nowoczesnych strony www. Aktywnie działam na terenie województwa wielkopolskiego, w miastach: Luboń, Komorniki, Mosina, Puszczykowo, Stęszew, Skórzewo, Dąbrówka.
- Pozycjonuję strony internetowe na rynku lokalnym i ogólnopolskim – Optymalizuję strony www. Tworzę strategię link building. Specjalizuję się w skutecznym pozycjonowaniu stron www. Sprawdź moją ofertę taniego pozycjonowania. Aktywnie działam na terenie województwa wielkopolskiego, w miastach: Poznań, Warszawa, Łódź, Bydgoszcz, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski, Luboń, Komorniki, Mosina, Puszczykowo, Stęszew, Skórzewo, Dąbrówka.