BLOG
Pozycjonowanie – rozliczanie abonamentowe
Rozliczanie abonamentowe
Dzięki nieustającym zmianom w algorytmie Google pozycjonowanie oparte na modelu abonamentowym coraz to bardziej zyskuje na znaczeniu. W obecnej sytuacji pozyskiwanie linków zewnętrznych jest jedynie dodatkiem a nie zadaniem priorytetowym. Linkowanie jest też bardziej wymagające, musi być oparte na dobrej strategii, aby przynosiło zyski a nie problem w postaci filtrów czy banów.
Ten model pozwala agencji na więcej swobody. Nie ma nacisku czasowego. Dzięki czemu agencja SEO może skupić się na doborze fraz trudniejszych, z większym potencjałem zyskowym dla klienta. Ponadto ilość słów kluczowych może być znacznie większa od tych krótkich, pojedynczych, prostych, poprzez trudniejsze do tych z tak zwanym długim ogonem. Celem zarówno agencji, jak i klienta jest uzyskanie większej ilości wyszukiwań, wejść na stronę oraz większej konwersji. Kiedy cel jest wspólny, łatwiej osiągnąć zadowalające rezultaty.
Przy wyborze rozliczania abonamentowego agencja SEO nie czuje presji czasu co pozwala na spokojnie zbudować indywidualną strategię opartą na długofalowych rezultatach. Taki sposób działania jest nie tylko bezpieczniejszy, ale również bardziej odporny na zmienność algorytmu. Dodatkowo działanie agencji SEO jest bardziej przejrzyste oraz częściej udostępniane klientowi, gdyż metody pracy nie budzą wątpliwości a tym samym są zgodne wytycznymi Google.
Jakie wady ma rozliczanie abonamentowe?
Największą niedogodnością przy wyborze pozycjonowania abonamentowego jest nieufność wobec agencji SEO. Innymi słowy boimy się, że będziemy płacić za nic. W takim przypadku warto przed nawiązaniem współpracy sprawdzić agencję. Ich portfolio, opinie w internecie oraz bieżące dokonania. Pamiętajmy również, że pozycjonowanie to proces ciągły i długofalowy. Spektakularne osiągnięcia w krótkim czasie nie mogą być dziełem bezpiecznego, zgodnego z wytycznymi Google pozycjonowania. Patrzmy na jakość!
Czy warto rozliczać się abonamentowo?
Naszym zdaniem zdecydowanie TAK. W tym wariancie zyskuje zarówno klient, jak i agencja. Cele, które się pokrywają determinują wysoką jakość świadczonych usług. Długofalowa współpraca daje zadowalające efekty zarówno klientowi jak i agencji. Obecnie większość świadomych klientów decyduje się na wariant abonamentowy lub mieszany.
A Ty jaki model współpracy preferujesz?
Pozycjonowanie stron internetowych LUBOŃ, KOMORNIKI, MOSINA, PLEWISKA, PUSZCZYKOWO, SKÓRZEWO, STĘSZEW, Poznań, Warszawa, Łódź, Bydgoszcz, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski,